صفحه اصلي
معرفي انجمن نظام‌شناسي قرآني
نظام در كلام ولايت
اخبار انجمن نظام‌شناسي قرآني
مقالات مرتبط با نظام‌شناسي
فرم عضويت در انجمن
معرفي كتاب نظام شناسي قرآني
تصاوير جلسات انجمن
ارتباط با ما

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

93/11/02- صابره: گزارش جلسه 59 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: قدرت نظام تبليغي به حدي است كه به رغم اوصافي كه رسول خدا(ص) درباره فضائل اميرالمؤمنين(ع) فرمودند، معاويه توانست حضرت علي(ع) را به دروغ نزد مردم، بي نماز و قاتل خليفه سوم معرفي كند/ جهان كفر و سكولار با نظام تبليغي، روز روشن را سياه نشان مي‌دهند و يك عده هم باور مي‌كنند/ پول و تفنگ و قدرت در صورتي فساد مي‌آورد كه دست افرادي باشد كه ولايت شيطان را داشته و در صدد آشتي با دشمن و كفار باشند/ يَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ يَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ يعني نظام تبليغي

93/10/25- صابره: گزارش جلسه 58 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: نظام تبليغي وابسته به كفر و سكولار از نظر تشکیلاتي به كنترل افكار براي ترساندن مردم از حق و جا زدن منكر به جاي معروف و از نظر محتوايي، سعي مي‌كنند تا اندیشه‌ها را منحرف و اساس ظلم و جور را در فكر مردم ريشه‌دار ‌كنند/ در ولادت ائمه(ع) و رسول خدا(ص) بايد عيدي را به اندازه كرم و معرفت آنها درخواست كرد نه متناسب با شأن و شخصيت خودمان/ نعمت، رحمت و حسنه از كراماتي هستند كه بايد از اهل‌البيت(ع) درخواست كنيم/ ولي فقيه، يك حسنه است كه ما را از خطرات و انحرافات حفظ و مراقبت مي‌كند، راهنمایی و هدایت می‌کند و اسلام را زنده نگه می‌دارد

93/10/18- صابره: گزارش جلسه 57 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: مؤسسه صابره(س) به اين نتيجه رسيده كه اين مفاسدي كه در جامعه وجود دارد، به علت فعاليت نظام‌هاي برانداز است/ از تحليل‌هاي علمي نظام‌شناسانه به مصاديقي مي‌رسيم كه صف ‌آرايي قوي برخي‌ها را در برابر ولي فقيه مشاهده مي‌كنيم/ بحث همه‌پرسي براي اين مطرح مي‌شود كه برخلاف نظر رهبر، با آمريكا رابطه برقرار شود/ به جاي اينكه انديشه‌هاي قرآني، المپيادي‌هاي ما را خط دهد، اروپايي‌ها بايد سؤال طرح كنند و منابع مطالعه را به ما ديكته كنند! / معرفي هفت شاخص و نشانه يك نظام

93/10/11- صابره: گزارش جلسه 56 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: جهان كفر و سكولار از مسير توئيتر و وايبر، افكار عمومي ما را كنترل و هدايت مي‌كنند/ نظام تبليغي يعني نظامي كه افكار عمومي را بررسي، كنترل و هدايت مي‌كند، هم اسلام و هم جهان كفر و سكولار نظام تبليغي دارد / نشانه‌هاي دل ولايي: ذاكر بودن دل به ياد حضرت مهدي(عج) و صادر شدن نظريات و سخنان شفابخش/ جواب خون حضرت زهرا(س) را پيروزي مكتب فاطمه (س) مي‌دهد نه عيدالزهرا

93/10/04- صابره: گزارش جلسه 55 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  تفاوت‌ها و مزيت‌هاي زيارت اربعين با ساير ايام زيارتي/ تشريح مراحل نُه‌گانه تبديل يك انديشه به نظام: 1-طرح‌ انديشه 2-تبليغ 3-ترويج 4-فراگيري 5-به باور رساندن 6-فرهنگ 7-حركت 8-جنبش 9-نظام/ آناليز اربعين از نگاه نظام شناسي و ضرورت طراحي نظام براي زيارت اربعين/ تلاش دشمن براي تبديل انديشه آزادي تعريف نشده و بي حد و مرز به جنبش و نظام

93/09/27- صابره: برگزاري جلسه 54 دوره آموزشي نظام شناسي با تدريس استاد زاهدي و تشريح موضوعات زيارت باشكوه اربعين به عنوان خروجي يكي از نظام‌هاي اسلامي، نابودي نظام‌هاي كفر و طاغوت در صورت اجرايي شدن و فراگير شدن نظام‌هاي اسلامي، شروط موفقيت نظام‌هاي اسلامي

93/09/13- صابره: گزارش جلسه 53 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: سوره مائده، سوره روابط بين‌الملل است/ در روابط بين‌الملل قرآن مي‌فرمايد اگر طرف مقابلتان در اين رابطه به دنبال ريشه‌كني اسلام است، شما بايد با او در بيفتيد و نبايد اظهار دوستي كنيد/ اينهايي كه فكرشان فكر آشتي با دشمن اسلام و قرآن است، براي عملي كردن اين فكر، به فرهنگ‌سازي نياز دارند كه همان تغيير است/ سرطان تغيير مثل فتنه 88 نيست كه سر و صدا به پا كند تا همه متوجه شوند و در برابرش بايستند/ ما بايد جامعه را آگاه كنيم/ اگر مردم بفهمند براندازي از درون و استحاله از درون دارد رخ مي‌دهد، استعدادها شكوفا مي‌شود و به فكر مي‌افتند و طرح مي‌دهند

93/09/06- صابره: گزارش جلسه 52 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: آن چيزي كه ضعف‌ها را ريشه دار كرده و سامان مي‌دهد و زمينه ظهور دشمن را فراهم مي‌كند، نظامات غربي و نظامات جهان كفر و سكولار است/ در بررسي و شناخت نظام‌هاي غربي، مي‌خواهيم پيامدها و خروجي‌هاي نظام كفر و سكولار را روي جامعه خودمان بشناسيم/ ولايت فقيه به ولايت الله متصل است. انكار ولايت فقيه، انكار ولايت خدا و ولايت پيامبر(ص) و امام زمان(عج) است/ دكتر زريباف: با تكيه بر مبناي نظام‌هاي الهي مي‌توان بر نظامات كفر و سكولار غلبه كرد/ جمهوري اسلامي اگر بخواهد مبتني بر ولايت فقيه بماند بايد وارد جنگ نظام‌ها شود

93/08/29- صابره: گزارش جلسه 51 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  رمز حيات طيبه حضرت زين‌العابدين(ع) اين بود كه در بدترين و نااميدكننده‌ترين شرايط و حالات، اميدواركننده‌ترين رفتارها را كردند/ درس ما از سيره طيبه حضرت(ع) اين است كه در سخت ترين شرايط، اميدواركننده‌ترين انديشه‌ها را داشته باشيم و به شدت اهل مناجات باشيم/ بلاهايي كه نظام بانكداري بر سر ما آورده است: ايجاد طبقه اشراف و مرفهين، عامل گراني و تورم و فقر، عامل ايجاد فاصله طبقاتي و ثروتهاي بادآورده و توجه مردم به دنيادوستي، عامل بي حجابي و...

93/08/22- صابره: گزارش جلسه 50 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: مفاسد موجود در جامعه يا به دليل ضعف نظامات موجود كشور و غفلت از نظامات اسلامي است، يا به دليل حضور نظامات مسموم و باطل كفر و سكولار است/ اشكي براي اباعبدالله (ع) ارزش دارد كه بر پایه معرفت و نور و بصیرت و همراه با عزم راسخ در جهت حفظ و برافراشته نگه داشتن پرچم اسلام باشد/ متاسفانه حب دنیا دامن بشریت را گرفته و در همۀ امور زندگی اکسیر حب دنیا دیده می‌شود/ زمانی که هر مفسده در کشور فراگیر شود یکی از نعمات الهی از میان مردم خواهد رفت، مثلاً با فراگیر شدن بی حجابی در کشور، غیرت، حیا، عصمت، عفت و پاکدامنی از بین می‌رود

93/08/15- صابره: گزارش جلسه 49 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: فلسفه جلسات دوره نظام شناسي، بررسي چگونگي عملكرد و تسلط نظامات غربي در كشور ما و استخراج نظام اسلامي متناسب براي مقابله با نظامات غربي است/ مي‌خواهيم ببينيم، مشكلاتي را كه نظامات غربي براي ما ايجاد كرده، چه مي‌باشند/ ارائه فهرستي با 46 مورد از بلاهايي كه جامعه ما در حال حاضر به آنها مبتلا شده است، از جمله: بدحجابي، نفاق و دورويي، دنيادوستي، سياست‌بازي، رانت‌خواري، مافياي كسب و كار، اُنس با نامحرم، اسراف، عدم آمادگي براي مجاهدت و فداكاري، بي حيايي و...

93/08/08- صابره: گزارش جلسه 48 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  طبق بخش اول زيارت عاشورا، بايد معرفتت آنقدر بالا برود تا به مقام سائلي در درگاه خدا برسي و هم‌نفسي و هم‌رزمي با حضرت مهدي(عج) را گدايي كني تا حق ولايت و حق هدايت اهل بيت(ع) را كه بر زمين مانده است، طلب كني/ اين دستور قرآن است كه بايد دين  و نظامات دشمن و ماتَعبُدونِ آنها را بشناسيم تا بتوانيم بگوييم لا اَعبُدُ/ معرفي بلاهايي كه اكنون بر سر ما آمده است و عامل سقوط ما را فراهم مي‌كند: بي حجابي و بدحجابي، ورود غلط زنان به عرصه‌هاي جامعه، خطر کمبود نسل و جمعیت، سکولار شدن نظام علمي و دانشگاه‌ها، فاصله گرفتن مدارس و دانشگاه‌ها و جامعه از نور و بصيرت

93/08/01- صابره: گزارش جلسه 47 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: بايد سازمان‌هايي با طراحي درست بر اساس الجنة تحت أقدام الأمهات‏ تأسيس شود و از جايگاه اجتماعي مادران دفاع كند و به آنان حقوق بدهد و آنان را بيمه كند تا احساس امنيت نمايند/ معرفي آورده‌ها و دستاوردهاي جهان كفر و سكولار و اسلام در عرصه روابط بين‌الملل/ دستاورد اسلام در مقابل بنيادهاي دموكراسي غربي، بنیادهای عدالت، بنيادهاي معرفت و معنویت، بنيادهاي آگاهی و بصیرت و... است/ حج در جهان اسلام به عنوان یک سازمان بین المللی از یک سو دارای مناسك (احكام، برنامه و اعمال) و از سوی دیگر داراي روح عبودیت و وصال و اتصال است

93/07/24- صابره: گزارش جلسه 46 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: بنا بر روایت من کنت مولا فهذا علی مولاه اميري يعني رهبري، مديريت، راهبردهاي سياسي، حكومت، فرماندهي/ علت اينكه امر به معروف و نهي از منكر بالاترين عبادات است، اين است كه هزينه و مشكلات و گرفتاري دارد/ بزرگترين معروف، حضرت علي(ع) است و بزرگترين امر به معروف، معرفي ولايت حضرت علي(ع) است/ آورده اسلام در بخش آثار باستانی، عبرت گیری و در بخش سیاحت وتفریح، مشاهده آثار رحمت خداست

 93/07/17- صابره: گزارش جلسه 45 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: چیزی که اسراییل را آزار می‌دهد اسلام است نه مسلمانان/ تشريح تفاوت‌هاي جمهوري اسلامي با جمهوري مسلمانان/ ذِكرُ علي‏ عِبادَه يعني تدبر در سخنان و معارف آن حضرت و عشق ورزيدن به آن حضرت/ حج، همایش بین المللی فرهنگي مسلمانان است كه بايد منجر به قوام و قیام دین باشد نه صرفاً سیاحت و مناسک و سوغات/ معرفت و سیره ائمه معصومین علیهم السلام و مساجد ما و حرم‌هاي ما بنیاد عدالت هستند+ تصاوير+ فيلم

93/07/10- صابره: گزارش جلسه 44 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  اهل بيت(ع) آسماني هستند ولي زميني زندگي كردند/ همه عالَم و اجزاي هستي تحت برنامه‌ريزي امام معصوم(ع) است/ بصيرت و نورانيت كار ولي‌فقيه است ولي اعلميت و فقاهت كار فقيه است/ كار ولايت فقيه راهبري كل دين است/ ولايت فقيه حكم روح است براي جسم فروعات دين/ تصاوير+ فيلم

93/07/03- صابره: گزارش جلسه 43 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: نظام فرهنگی دشمن در روابط بین‌الملل دارای 13-14 ارتش تا دندان مسلح است که سال‌هاست این ارتش‌ها را سازمان داده‌اند و از طریق آن تمام کشورهای اسلامی را تحت تسلط خود قرار داده‌اند/ فلسفۀ نگاه اسلام به آثار باستانی، مشاهده آنها با نگاه عبرت‌آميز است اما فلسفۀ نگاه غرب به آثار باستاني، افتخار به آثار باستاني و نخوت و تكبر است/ فلسفۀ نگاه اسلام در سیاحت، نگاه به خلقت و آثار رحمت الهی است که در جهت کشف آیات حقتعالی است اما فلسفۀ نگاه غرب در سیاحت، خوشگذرانی و غفلت است / اسلام عدالت را جایگزین دموکراسی می‌کند+تصاوير

93/06/27- صابره: گزارش مشروح جلسه 42 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: معرفي سه آورده و سرمايه جهان سكولار در عرصه روابط سياسي: دموكراسي، ليبراليسم و حقوق بشر/ آورده جمهوري اسلامي در روابط بين‌الملل در عرصه سياسي، عدل و قسط است و آورده غرب دموكراسي است/ غربزده‌ها به جاي اينكه بگويند عدالت، بي بدليل است، مي‌گويند دموكراسي بي‌بديل است!/ آزادي ليبراليستي در حقيقت بدترين شكل محدوديت است/ حقوق بشر غربي مبناي توسعه فساد، ماكياوليسم، آنارشيزم و هم‌جنس‌بازي است+تصاوير

93/06/20- صابره: گزارش جلسه 41 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: انتظار حقيقي ظهور يعني فراهم كردن نظاماتي كه قرآن براي تمامي عرصه‌هاي حيات ارائه فرموده و حضرات ائمه اطهار(ع) تشريح كرده‌اند/ فمنيسم يكي از آورده‌هاي جهان كفر و سكولار براي روابط فرهنگي با جهان اسلام در عرصه زنان است/ با شعار دروغ هنر براي هنر مي‌خواهند ريشه‌هاي فرهنگي جهان اسلام را خشك كنند/ در نگاه اسلام هنر، ادراكات و برداشت‌ها و نگاه‌هاي قلب است كه از طريق استعداد جلوه گري به شعر و نقاشي و... متجلي مي‌شود

93/06/13- صابره: گزارش جلسه 40 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: در ادبیات اسلامی، منظور از غرب، غربِ فرهنگی است كه از از غروب و افول مي‌آيد و تاريكي و پليدي به دنبال دارد، در حالی که واژه شرق از اشراق می‌آید که نور، حیات و روشنایی مي‌آورد/ رهبری در روابط بین الملل از نگاه قرآن به دست امامت است و از نگاه جهان کفر و سكولار به دست کدخدا و مدیر است/ فمنيسم، يونسكو، حقوق بشر، ورزش و... از برندهاي جهان كفر و سكولار براي روابط فرهنگي هستند/ پرقدرت‌ترین فلسفه جهان كفر و سكولار، اومانیسم است كه پوچ و توخالي است/ غرب در فرهنگ خودش اگر بگوید حقوق بشر برند آن اومانیسم است، اگر بگوید روانشناسی برند آن پوزیتیویسم است، اگر بگويد آزادي برند آن ليبراليسم است

93/06/06- صابره: گزارش جلسه 39 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: مبناي روابط بين‌الملل در اسلام، حق است و در جهان كفر و سكولار، باطل است/ مشخصات باطل بر اساس قرآن: تاريك و مبهم، مبدأ پيدايش شهوات و هواي نفس، خلاف علم حقيقي و نورانيت و بصيرت، همچون سراب و حباب فريبنده، بي پايه و بي دوام و از جنس دروغ و فريب.../ مأموریت روابط بین الملل از نگاه اسلام، عدل و قسط و از نگاه کفر و سکولار، ظلم و جور است/ رهبري از نگاه اسلام، ولایت است و از نگاه جهان كفر و سكولار، مديريت است

93/05/23- صابره: گزارش جلسه 37 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: مباني نظام بين الملل از ديدگاه اسلام حق، قسط و عدل، حزب‌الله و حزب الشيطان، و ولايت است/ در نظام روابط بین الملل اسلام، امام زمان(عج) ولیّ است/ سرمایه داری يعني توجه به تولید، محرومین، ابتكار، عدالت و تعاون، اما سرمایه سالاری يعني توجه به شكاف طبقاتي، اسراف، رباخواري، دنياپرستي، فساد و رشوه/ جهان كفر و سكولار، جهاني شدن را به عنوان غصب اموال و به بردگی کشاندن ملت‌ها قبول دارند

93/05/16- صابره: گزارش جلسه 36 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: در ادبيات غربي، جهان به معني آمريكا و چند كشور اروپايي است اما در ادبيات قرآني، جهان(أرض) شامل كل عالم هستي است كه مالك آن خداوند متعال است/ اومانيسم (نفس پرستي) و كسب منفعت، مبنای حقوق بشر در نظام بین الملل غربی هستند/ حقوق بشر غربي، اساس تمام ظلمها و مفاسد قدرتهاي غربي در دنيا است/ حقوق بشر اسلام از حق مطلق سرچشمه مي‌گيرد نه منفعت‌هاي مالي/ طبق محتواي سوره كافرون، دين به معني نظام است و ما به هيچ وجه نبايد نظامات و خرده نظام‌هاي جهان كفر را بپذيريم

93/05/09- صابره: گزارش جلسه 35 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: ما آمده‌ايم به جامعه بگوييم كه اي امت اسلام، مشكلي كه شما داريد اين است كه نظامات جهان كفر و سكولار در رشته‌ها و عرصه‌هاي مختلف بر شما مسلط شده است/ فلسفه تأسيس دوره آموزشي نظام‌شناسي، بررسي آسيب‌هاي نظامات غربي و مطرح كردن نظامات قرآني و اسلامي به جاي آنهاست/ شروع معرفي و بررسي نظام روابط بين الملل / هدف خداوند، ائمه نمودن اولياء حق در جهان (أرض) و مأموريت ما اجراي عدل و قسط در جهان است

 93/05/02- صابره: گزارش جلسه 34 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: معرفي اهداف و برنامه‌هاي اصلي نظام رسانه كفر و شيطاني بر اساس قرآن/ برانگیختن تمایلات، فريب، ايجاد غفلت و نسيان، لغزش و دنيازدگي، وسوسه، بازداری از صراط مستقیم، امر به فحشاء، گمراهي از ولايت و ايجاد فتنه از اهداف و راهکارهاي رسانه‌های شیطان است/ پرورش حيا، تضرع و توبه، تبعيت از فرامين قرآن و عترت، از راه‌هاي نجات در برابر ترويج بي‌عفتي توسط رسانه‌هاي شيطان است/ از مصاديق رسانه‌هاي شيطاني مي توان به سينما، فيس بوك، ماهواره، اينترنت، مدها و... اشاره نمود

93/04/26- گزارش جلسه 33 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: فعاليت ما در اين برنامه‌ها و كلاس‌ها، كار عميق و تدبّر در قرآن و كسب معرفت به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان(عج) است/ سینما یک هنر نیست، بلکه رسانه است؛ چراکه ابزار فرهنگی برای رساندن پیام به مردم است/ اولين كليد شيطان براي بي حيا كردن ما، خلجان دادن هواهاي نفساني حتي براي كارهاي خير است/ مراحل ایجاد بی‌عفتی توسط شيطان: غفلت از هدايتهاي الهي، تمايلات نفساني، غفلت از فريب شيطان، انس به دنيا و مبتلا شدن به لوازم آن و... / راه نجات از دام و فريب شيطان: تن كردن لباس حيا و تقوا، سرمشق كردن هدايت الهي، توسل و تمسك به پنج تن آل عبا(ع)

93/04/19- صابره: گزارش جلسه 32 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: همه قرآن و اسلام يكپارچه رسانه است/ از وظايف نظام رسانه اسلامی و قرآنی: ارائه الگو به جامعه در عرصه‌هاي مختلف حيات، ارائه منافع حاصل از باطن آموزه‌های اسلامی، آگاه کردن و آموزش مؤمنین و جامعه اسلامی و...

93/04/12- صابره: گزارش جلسه 31 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: وظايف مهم رسانه قرآني و اسلامي: رساندن پیام خدا به مردم، معرفي حقايق و افشاي باطل، آگاه نمودن جامعه از كمين‌گاه‌هاي دشمن، شيطان‌شناسي و دشمن‌شناسي و افشاي اسرار شيطان، شناساندن شیوه‌های نفوذ شیطان، هدايت مردم به وسيله قول شفابخش و... / ضعف در شيطان‌شناسي، موجب مي‌شود كه آمريكا را شيطان بزرگ ندانيم و با او ارتباط برقرار كنيم/ رسانه باید به شدت مراقبت نماید تا ربوبیت نظامات جامعه اسلامی به دست جهان کفر و سکولار نیفتد

93/04/08- صابره: مجموع گزارش جلسات 21 تا30 دوره آموزشي نظام شناسي در قالب فايل PDF و Word براي پرينت و دانلود

 93/04/05- صابره: گزارش جلسه 30 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: با نظام‌سازي، جمهوري اسلامي و جهان اسلام در برابر نظامات دشمن بيمه مي‌شود/ نظام بانكداري غربي، محور ايجاد تورم و گراني و بازوي اصلي جهان كفر و سكولار براي به بردگي كشاندن كشورهاست/ كاربرد نظام رسانه‌اي غرب، جاسوسي، خبردزدي، مديريت شايعات و جوسازي و... است

93/04/01- صابره: متن كامل كتاب ماهيت نظام هنري و مأموريت‌هاي آن از منظر اسلام كه در حاشيه هشتمين همايش هشتم به شركت كنندگان ارائه گرديد+PDF
93/03/29- صابره: آشنايي با مفهوم نظام شناسي در 21 گام

93/03/22- صابره: گزارش جلسه 29 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: گناه بزرگ تغییر دیدگاه از نظام قرآنی به سمت نظامات کفر و سکولار، عامل تأخیر ظهور است/ در حال حاضر نظام رسانه در نظام جاسوسي و نظام خبرسازي و نظام شايعه پراكني و نظام كنترل اطلاعات و... خلاصه مي‌شود/ مباني رسانه غربی و رسانه اسلامی در قرآن کریم

93/03/09- دعوتنامه هشتمين همايش بسوي راهبردهاي قرآني در مديريت و تربيت اسلامي كه در تاريخ 29/3/93 در كانون تربيتي شهيد مفتح برگزار خواهد شد+ فايل

93/03/08-صابره: گزارش جلسه 28 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: معرفي 10 نظام اسلامي و بومي در جمهوري اسلامي كه دشمن به آنها مسلط نشده است مثل نظام سياسي، دفاعي، عبادي، فقهي و... / طراحي نظامات بومي و اسلامي موجب تقويت فونداسيون و استواري جمهوري اسلامي خواهد شد/ دشمن نظاماتی دارد که از دوست دشمن ساخته و از داخل یارکشی كرده و علیه انقلاب نیرو می‌سازد/ شروع مبحث معرفي نظام رسانه‌

93/03/01- صابره: گزارش جلسه 27 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: بانكها به عنوان مبناي ربا، تورم، سرمايه‌سالاري و اشرافي‌گري بوده و مركز غارت بيت‌المال و بازوي تحريمها هستند/ اگر نظامات بر اساس انديشه توحيدي طراحي و اجرا شوند، آن كشور توسط اسلام مديريت شده و در برابر دشمن و نظامات آنها غيرقابل نفوذ و آسيب ناپذير مي‌شود/ مراحل بررسي چگونگي تسلط نظامات كفر و سكولار بر عرصه‌هاي تمدن ساز جهان اسلام

93/02/27-صابره: متن كامل مصاحبه هفته نامه 9 دي با استاد زاهدي/ آسیب شناسی نظام سازی دینی و روش‌های تولید علم دینی در گفتگوی 9 دی با دکتر مرتضی زاهدی: دست پرورده غرب، علم دینی را نمی فهمد+ PDF + تصاوير

93/02/25-صابره: گزارش جلسه 26 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: معرفي اركان فرهنگي نظام خانواده اسلامي/ اگر خانواده‌ها آموزش ببينند و نظام خانواده اسلامي برقرار شود، بي حجابي‌ها از بين مي‌رود/ ماه مبارك رمضان قله‌اي است كه ماه رجب دامنه آن است /صله رَحِم فقط ژنتيكي نيست، بلكه يك صنعت است كه درون آن وداد، رحمت و محبت است و اين صنعت در كارخانه بيت و خانواده توليد مي‌شود/ جشنِ طلاق، يك مأموريت از جانب دشمن است تا همه را به سوي روابط نامشروع هدايت كنند

93/02/18-صابره: گزارش جلسه 25 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: خانواده اسلامی، یک نظام فرهنگی است/ معرفي مباني خانواده در اسلام و غرب/ ویژگی های ده گانه بيت اسلامي/ معرفي 4 ركن نظام خانواده اسلامی

93/02/11- گزارش جلسه 24 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:دو ضعف بزرگ نظام خانواده در غرب: اِشكال در مباني، ضعف و ناتواني در اجرا/انسان، یک نظام کامل است/ معرفي انواع نظاماتي كه در كنار هم، نظامِ انسان كامل را از حالت بالقوه به بالفعل تبديل مي‌كنند از جمله: نظام عاطفه، نظام علم، نظام عبادي، نظام روابط، نظام مرگ، نظام ازدواج، نظام حيات باطني و... / آیاتي كه با يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُواْ شروع می‌شود، تبیین کننده روابط بین مردم و همان جامعه شناسی اسلامی است

93/02/04- صابره: گزارش جلسه 23 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: اگر شأن زن در جامعه و خانواده روشن شود، مشكل بي حجابي رفع خواهد شد/ تصويب قوانين حمايتي از مادران توسط مجلس، موجب كاهش بي حجابي، طلاق و منكرات شده و منجر به بالا رفتن حرمت مادر و افزايش اشتغال مردان خواهد شد/ شان پدر در نظام خانواده اسلامی: همفكر، همراه، فرمانده و راهبر، تأمين كننده نيازها، مربي و مدافع حريم خانواده / شأن مادر در نظام خانواده اسلامی: مشاور و همراز، پرستار، معلم، قلب خانواده، واسطه فيض حق، منتقل كننده عواطف و انس و...

93/01/28- صابره: گزارش جلسه 22 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: انرژي هسته‌اي در زمينه اتحاد، استقلال، آگاهي، دفاع از كشور و... فرهنگ‌سازي كرد/ مأموريت‌هاي نظام خانواده در اسلام/ در نگاه اسلام، خانواده اصلي‌ترين سلول، واحد و مجموعه تشكيل دهنده جامعه است/ آيات وجودي مادر در نظام خانواده: پرستار حقيقي، مشاور، مربي، متعادل‌كننده، راهنما، برنامه‌ريز و... مي‌باشد

93/01/26- صابره: فراخوان ارسال مقاله براي هشتمين همايش بسوي راهبردهاي قرآني در مديريت و تربيت اسلامي

93/01/21- صابره: گزارش جلسه 21 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: اقتصاد مقاومتی، يعني نظام اقتصاد اسلامی در برابر نظام غربي/ بزرگترین بازوی غرب در تحریم ها بانکداری است/ هدف دوره آموزشي نظام شناسی، تحقق فرمايش مقام معظم رهبري در شناخت شیوه های نفوذ نظام غربی در کشورهای اسلامی است/ ماهواره ها فرهنگ اجتماعی و فرهنگ فردي ما را کنترل و منحرف می‌کند

93/01/06- صابره: مجموع گزارش جلسات 12تا20 دوره آموزشي نظام شناسي در قالب يك فايل PDF براي پرينت و دانلود

92/12/22- صابره: گزارش جلسه 20 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: دشمن با هنر سعي مي‌كند تا نظام فرهنگي كشور را متلاشي كند/ هنر، رؤيت و استماع و فهم از سوژه است/ هنر مُلکی اسیر احساسات است اما هنر ملکوتی نه تنها اسیر نیست بلکه موجب آزادی از اسارتِ غرایز و احساسات بوده و مولّد عاطفه و رشد معرفت است/ سرمایه هنر مُلکی، دیدنی‌ها و شنیدنی‌های عالَم مُلک(دنيا) است اما سرمایه هنر ملکوتی، معارف و اسرار و انوار عالم ملکوت است

92/12/15- صابره: گزارش جلسه 19 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: بی حجابی يك فرهنگ است كه محصول نظام سرمایه داری است/ هنر اگر ریشه در عقل ملکوتی داشته باشد هنر ارزشی می‌شود ولی اگر ریشه در غرایز زیستی داشته باشد، هنر مُلکی(دنيايي) است/ استعداد جلوه گری و بیان هنر با اصل هنر دائماً اشتباه گرفته می‌شود/ طنز یعنی عرضه محتوای انسانی و ملکوتي در غالب هنر مُلکی

92/12/08- صابره: گزارش جلسه 18 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: در اين عالَم، فقط "حضرت امام زمان(عج)" است كه ناله ناله‌كننده را اجابت كرده و سوء را از او دور مي‌كند/ سوء؛ به معني بیماری، گرفتاری، مرگ، عزا و... نیست بلكه به معني زشتی‌ها، باطل، تاریکی، بی‌معرفتی، پلیدی و ظلم و انحراف است/ هنر، نمونه عینی و ملموس فرهنگ و فرزند بلافصل فرهنگ است/ برای هنرمند بودن، اول باید معرفت پیدا کرد و نورانی شد، سپس آنچه را که با چشم دل دیده شده، در عالَم ناسوت یا عالَم مُلک جلوه داد/ دشمن، اعتقاد و انديشه و باور ما را نسبت به هنر تغییر داده است

92/12/01- صابره: گزارش جلسه 17 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: سعي دشمن در كشاندن صنايع فرهنگ‌ساز به سوي انديشه‌هاي كفر و سكولار/ هنر داراي مبدأ مُلكي(ناشي از غرايز زيستي) و مبدأ ملكوتي(ناشي از عقل ملكوتي) مي‌باشد/عشق عالی ترین محصول عقل ملكوتي است و میان عقل و عشق هیچ تضادی وجود ندارد

92/11/26: بازتاب خبري/سايت خيبرآنلاين: گزینه ‌اصلی ‌روي ‌ميز دشمن، نظام‌ فرهنگی ‌است

92/11/25: صابره: گزارش عملكرد انجمن نظام شناسي قرآني در مديريت و تربيت اسلامي از بدو تأسيس تاكنون+تصاوير منتخب

92/11/24: صابره: گزارش جلسه 16 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: تنها راه پياده‌شدن إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَ إِيَّاكَ نَسْتَعين، طراحي نظامي است كه انسان‌ها فقط خدا را پرستيده و فقط از خدا طلبِ ياري داشته باشند/حضرت مهدي(عج) صاحَب رايت و پرچم إِيَّاكَ نَعْبُدُ وَ إِيَّاكَ نَسْتَعين هستند/گزینه اصلی روي ميز دشمن، نظام فرهنگی است/جنگ فرهنگي، بین رفتار کفر و سکولار و رفتار توحیدی برقرار است

92/11/23: صابره: پیام شفاهی حضرت امام خامنه‌اي به تشكل‌های دانشجويی انقلابی و تأكيد معظم‌له به شناسايي نظام سلطه با تمامي ابعاد و لايه‌هاي آن

92/11/17: صابره: گزارش جلسه 15 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: حضور در داووس به معني پذيرفتن نظام‌هاي غربي است/نظام تجاري و اقتصادي ما باید مطابق و متناسب با أَقامُوا الصَّلاةَ وَ آتَوُا الزَّكاة باشد، نه مطابق نشست داووس/قرار گرفتن در سیستم دهکده جهانی یعنی حرکت در جهت نظام غربی/ضربه علمای سوء به نظام جمهوری اسلامی/ تغيير فرهنگ يك ملت در گرو تاثيرگذاري روي مبانی نظام فرهنگي (تفکر، اعتقادات و رفتار) آن ملت است

92/11/10:صابره: گزارش جلسه 14 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: طبق آيه شريفه لَکُم دینُکُم وَلِیَ دینِ، نظام اسلامی به هیچ وجه نمی تواند نظام کفر را بپذیرد و آنها نيز نظام ما را نخواهند پذیرفت/ هدف داووس، خشک کردن ریشه سرمایه های جهان اسلام است/ هدف از شناخت نظامات غربي اين است كه پایگاه‌های ترویج بدحجابی، تورم، دزدی، رانت‌خواری و... را بشناسیم

92/11/3: صابره: گزارش جلسه 13 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: معرفي نشانه‌هاي انسان‌هايي كه ملائكه در همين دنيا بر آنها نازل شده‌اند بر مبناي قرآن كريم: گفتار حكيمانه و راهبردي، عمل پسنديده، زندگي نوراني

92/10/20: صابره: مجموع گزارش جلسات 1تا11 دوره آموزشي نظام شناسي در قالب يك فايل PDF براي پرينت

92/10/19: صابره: گزارش كامل جلسه 12 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: دشمن از طريق نظام‌هاي خود قصد دارد تا دفعتكم عن مقامكم اتفاق بيفتد/ مفهوم حجاب در اسلام: حفظ حريم و استحكام خانواده، كرامت زن، پاكدامني و ايمان است اما مفهوم آن در نظام غربي: محدوديت، اجبار، افسردگي، انزواطلبي و ضد آزادي است/ غرب با ارتش نظام تكثرگرايي به جنگ با ولايت مي‌پردازد/ مفهوم علم در اسلام: نور و بصيرت و بازكردن افق‌هاي معرفت است اما مفهوم آن در نظام غربي: كسب مدرك، كسب ثروت، تفاخر و تكاثر و احساس نياز به غرب است

92/10/5: صابره: گزارش جلسه 11 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: مأموريت اصلي و مشترك نظامات غربي، فاصله انداختن بين فهم مردم از فهم اسلام است/ منشأ آسيب‌هايي مثل بدحجابي و گرانفروشي، نظامات غربي هستند/ آزادي در اسلام به معني آزادگي و آزادي از قيود حيوانيت و بردگي است اما در نظامات غربي، به معني بي بندوباري و طغيان در برابر محدوده‌هاي الهي مي‌باشد

92/9/28: صابره: گزارش دهمين جلسه نظام‌شناسي/تشريح كاركردهاي خطرناك تكثرگرايي با استناد به آيات قرآن/ استاد زاهدي: خطر تكثرگرايي، جدايي و فاصله انداختن بين فهم مردم با فهم رهبر است/ غربيها با نظام‌هاي خود از جمله نظام تكثرگرايي، قصد ضربه به علمدار انقلاب و رهبر ما را دارند

92/9/23: بازتاب خبري/ خبرگزاري ايكنا: توسط استاد زاهدی صورت گرفت؛ تشریح 18 نتیجه نظام تکثرگرایی و هزینه‌های آن بر جمهوری اسلامی و ولی‌ فقیه

92/9/21: صابره: تشريح 18 نتيجه نظام تكثرگرايي و هزينه‌هاي آن بر جمهوري اسلامي و ولي‌فقيه، توسط استاد زاهدي در نهمين جلسه دوره آموزشي نظام‌شناسي

92/9/14: صابره: تشريح 12 شاخصه نظام تحزب گرايي توسط استاد زاهدي در هشتمين جلسه دوره آموزشي نظام‌شناسي

92/9/8: صابره: مقاومت در برابر تحريمها و ضرورت اصلاح نظام بانكي در نگاه حضرت امام خميني(ره)

92/9/7: صابره: گزارش جلسه هفتم دوره نظام شناسي/ استاد زاهدي: راهبرد احزاب، منافع شخصي و تَفَرَّقُوا است اما راهبرد ولي‌فقيه، قرآن و اعتصام به حبل الله است / تجلي پلوراليسم در فيس بوك است و چون راهبرد روشني از جانب حق مطلق، آن را نظارت و هدايت نمي‌كند، نتيجه‌اش جز فساد نيست

92/8/30:صابره: گزارش جلسه ششم دوره نظام شناسي/ استاد زاهدي: گزينه روي ميز دشمن، نظام علمي آنهاست كه بركشور ما مسط شده است/راهبرد، راههاي نجات است كه در مراكز تحقيقاتي كشف و استخراج مي‌شود و با برنامه‌ريزي دقيق، كاربردي و اجرايي مي‌گردد/معني تكثرگرايي اين است كه عقيده هر كس براي خودش محترم است حتي اگر خائن يا فسادگر يا برانداز باشد!

92/8/26: صابره: تكميل شده/ گزارش كامل چهارمين جلسه دوره نظام شناسي/ استاد زاهدي: پيشروي دشمن در كشورهاي در حال توسعه با استفاده از نظامات غربي/ ايجاد تورم و گراني، ايجاد هيجان دنيادوستي و پول‌پرستي و اثرپذيري از تصميمات دشمن، از آسيبهاي نظام بانكي است/ فلسفه علوم جديد در چرخه علت و معلول گرفتار است، به همين علت دچار دور و تسلسل باطل مي‌شود

92/8/16: صابره: گزارش پنجمين جلسه دوره نظام شناسي/ استاد زاهدي: در نظام علمي سكولار، اخلاق اصالت ندارد و قراردادي و نسبي است/محور تربيت و نظام تربيتي قرآن، تربيت قلب و عقل ملكوتي است كه با اين دو بتوان غرايز را كنترل كرد و اراده را پرورش داد

92/8/13: صابره: اعلام اسامي برندگان مسابقه نظام شناسي در نهج البلاغه و اهداي جوايز به حاضرين در مراسم 9/8/92 

92/7/28: مسابقه 4 گزينه اي با جوايز نفيس / مهلت ارسال پاسخها تا 8 آبان

92/7/25: صابره: گزارش برگزاري چهارمين جلسه دوره آموزشي نظام شناسي/ تشريح شاخص‌هاي نظام بانكي و نظام حزبي و نظام علمي توسط استاد زاهدي

92/7/20: بازتاب خبري/ خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا): سومين جلسه دوره آموزشی نظام‌شناسی قرآنی برگزار شد

92/7/18: صابره: گزارش برگزاري سومين جلسه دوره آموزشي نظام شناسي/ تشريح شاخص‌هاي نظام علمي سكولار/ استاد زاهدي: علم سكولار، مأموريتي براي نجات بشريت ندارد؛ خاستگاه علم و فرهنگ سكولار، نفي خدا و نفي عصمت و نفي ارزشهاي اصيل است؛ سوره كافرون، اصلي ترين معاهده بين جهان كفر و جهان اسلام

92/7/13: بازتاب خبري/خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا): زاهدی: فاصله گرفتن از اسلام در محتوا، روش‌ها، اجرا و جهت‌ها؛ از تبعات نظام فعلی دانشگاهی

92/7/11: صابره: گزارش برگزاري دومين جلسه دوره آموزشي نظام شناسي/ استاد زاهدي: فاصله گرفتن از اسلام در محتوا، روش ها، اجرا و جهت ها از تبعات نظام فعلي دانشگاهي است/ تسلط نظام سكولار بر نظام دانشگاهي فعلي

92/7/6: بازتاب خبري/خبرگزاري قرآني ايران: دوره آموزشی نظام‌شناسی در انجمن نظام‌شناسی قرآنی تشريح شد

92/7/4:صابره: گزارش برگزاري اولين جلسه دوره آموزشي نظام شناسي/ تشريح كليات عناوين در دوره نظام شناسي/استاد زاهدي: استخراج نظام سازي بر اساس قرآن در همه عرصه ها، بزرگترين امر به معروف و نهي از منكر است+تصاوير

92/7/4: صابره: متن كامل كليات عناوين دوره آموزشي نظام شناسي+ فايل PDF و فايل تصويري

92/6/30:صابره: اطلاعيه برگزاري جلسه اول دوره آموزشي نظام شناسي با سخنراني استاد زاهدي در روز پنجشنبه 92.7.4 از ساعت 9 صبح تا 12 (اذان ظهر)

92/4/7: صابره: گزارش جلسه هفتم نظام شناسي قرآني/ آیت الله ميرباقري: مراتب رسيدن به معرفت امام در سه وادي تسليم، تطهير و تنوير/امام زمان (عج) آیه غیب الهی است/تمدن مدرن مهم‌ترین حجاب ظهور است+گزارش تصويري

92/4/7: صابره: اعلام اسامي برندگان مرحله اول مسابقه نظام شناسي قرآني و اهداي جوايز به حاضرين در مراسم 92.4.7

92/4/1: صابره: اطلاعيه برگزاري هفتمين جلسه انجمن نظام شناسي قرآني/مراسم جشن ولادت امام زمان(عج) با سخنراني استاد ميرباقري در روز جمعه 7تير 92

92/3/30: صابره: مسابقه بزرگ نظام شناسي قرآنی با اهدای جوایز نفیس به 300 نفر از برندگان

92/3/4: بازتاب خبري/خبرگزاري دانشجو: مرتضی زاهدی: فلسفه سیاسی جامعه اسلامی بر اساس نظام ولایی است
 

92/3/2: صابره: گزارش ششمين جلسه انجمن نظام شناسي قرآني/مراسم جشن ميلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در محل موسسه صابره(س) برگزار شد

92/2/18: مقام معظم رهبري: سند تحول باید جامعه را به سبك زندگی اسلامی پیش ببرد

92/2/12: صابره: گزارش جلسه پنجم انجمن نظام‌شناسي قرآني/مراسم جشن ميلاد با سعادت حضرت زهرا(س) در محل موسسه صابره(س) برگزار شد

92/2/10: ابلاغ سیاستهای كلی ایجاد تحول در نظام آموزش و پرورش توسط مقام معظم رهبري

91/12/21: بازتاب خبري/خبرگزاري دانشجو: زاهدی: تمام جهان اسلام، منتظر ارائه نظام مدیریت و تعلیم و تربیت از سوی جمهوری اسلامی است/ حائری شیرازی: کار بزرگ امام حسین(ع) رونمایی از نور یارانش و ظلمت یزیدیان بود

91/12/19: صابره: گزارش جلسه چهارم نظام شناسي قرآني/ استاد زاهدی: صورت نظام یافته مدیریت و تعلیم و تربیت را طراحی کرده‌ایم. تمام جهان اسلام، منتظر جمهوری اسلامی هستند که نظام مدیریت و تعلیم و تربیت را عرضه کند./ آیت الله حائری شیرازی: حرکت از نور به ظلمت یا از ظلمت به نور با واسطه و لازمه ای انجام می گیرد که آن واسطه ولایت است، ولايت الله يا ولايت طاغوت.

91/12/19: صابره: گزارش تصويري "چهارمین جلسه انجمن نظام‌شناسی قرآنی در تعلیم و تربیت اسلامی" با حضور آيت الله حائري شيرازي

91/12/16: بازتاب خبري/خبرگزاري دانشجو: چهارمین جلسه انجمن نظام‌شناسی قرآنی در تعلیم و تربیت اسلامی برگزار می‌شود

91/12/16: بازتاب خبري/خبرگزاري قرآني ايران: برگزاری جلسه انجمن نظام‌شناسی قرآنی در مديريت، تعليم و تربيت اسلامی

91/12/12: اطلاعيه برگزاري چهارمين جلسه انجمن نظام شناسي قرآني با سخنراني آيت الله حائري شيرازي و استاد زاهدي در روز پنجشنبه 91.12.17

91/11/13: بازتاب خبري/خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا): راه‌اندازی پايگاه اطلاع‌رسانی انجمن نظام‌شناسی قرآنی در مديريت و تعليم و تربيت اسلامی

91/11/12: صابره: در آغازين روز دهه مباركه فجر، پايگاه اطلاع رساني انجمن نظام شناسي قرآني در مديريت و تعليم و تربيت اسلامي، راه اندازي شد

91/11/7: بازتاب خبري/خبرگزاري دانشجو: زاهدی در جلسه نظام‌سازی بر اساس راهبردهای قرآنی: دشمن از تبدیل بیداری اسلامی به نظام می‌ترسد

91/11/7: بازتاب خبري/خبرگزاري دانشجو: همزمان با آغاز دهه فجر؛ پایگاه اطلاع رسانی انجمن نظام‌شناسی قرآنی در مدیریت و تعلیم و تربیت اسلامی راه‌اندازی می‌شود

91/11/7: بازتاب خبري/خبرگزاري قرآني ايران: سومين جلسه انجمن نظام‌شناسی قرآنی در مديريت و تربيت اسلامی برگزار شد

91/11/7: بازتاب خبري/خبرگزاري قرآني ايران: مدير پايگاه اطلاع‌رسانی صابره خبر داد؛ راه‌اندازی پايگاه اطلاع‌رسانی انجمن نظام‌شناسی قرآنی در مديريت و تربيت اسلامی

91/11/6: صابره: در سومين جلسه نظام شناسي قرآني مطرح شد؛ استاد زاهدي: ارائه تمامي راهبردها و راه حلها براي حيات انساني در قرآن و ضرورت استخراج اين راهبردها در قالب نظام/ حجت الاسلام و المسليمن طائب: اصلاح نگاه و محتوا، راه برون رفت از مسائل امروز جامعه اسلامی است

91/10/27: بازتاب خبري/ خبرگزاري دانشجو: با حضور مهدی طائب؛ سومین جلسه نظام شناسی قرآنی برگزار می‌شود

91/10/27: بازتاب خبري/ خبرگزاري ايكنا: برگزاری سومين جلسه ماهانه نظام‌شناسی قرآنی در مؤسسه صابره

91/10/4: بازتاب خبري/ خبرگزاري دانشجو: در نشست نظام‌سازی و نظام‌شناسی بر اساس راهبردهای قرآنی و روایی طرح شد: رهدار: آنچه پروژه دین را جلو می برد، تبدیل آموزه ها به نظام‌هاست

91/9/30: صابره: تأسيس انجمن "نظام‌شناسی قرآنی در مدیریت و تعلیم و تربیت اسلامی"/ با سلاح نظام‌شناسی و نظام‌سازی بر مبنای اندیشه‌های قرآنی قادر خواهیم شد تا با نظام‌های جهان غرب مقابله کنیم

91/8/27: صابره: برگزاري اولين جلسه نظام شناسي قرآني در روز پنجشنبه 25 آبان91 با سخنراني استاد زاهدي درباره نظام سازي و نظام شناسی بر اساس راهبردهای قرآنی و روایی

 
   
   
   
   
   
   
   
     
   
   
   
 

كليه حقوق محفوظ است؛ استفاده از مطالب سايت، با ذكر منبع بلامانع است

 طرح و اجرا: موسسه فرهنگي قرآن و عترت صابره(س)

Copyright   Sabereh Cultural Ins. All rights reserved