رفتن به صفحه اول سايت

 

اخبار مؤسسه فرهنگي قرآن و عترت صابره(س)

 
اطلاعيه صابره: اطلاعيه برگزاري دوره آموزشی تعلیم و تربیت قرآنی در شعبۀ مؤسسه صابره(س) در شهر «پرند»
20/6/93
جديد
گزارش جلسه 41 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: انتظار حقيقي ظهور يعني فراهم كردن نظاماتي كه قرآن براي تمامي عرصه‌هاي حيات ارائه فرموده و حضرات ائمه اطهار(ع) تشريح كرده‌اند/ فمنيسم يكي از آورده‌هاي جهان كفر و سكولار براي روابط فرهنگي با جهان اسلام در عرصه زنان است/ با شعار دروغ «هنر براي هنر» مي‌خواهند ريشه‌هاي فرهنگي جهان اسلام را خشك كنند/ در نگاه اسلام هنر، ادراكات و برداشت‌ها و نگاه‌هاي قلب است كه از طريق استعداد جلوه گري به شعر و نقاشي و... متجلي مي‌شود
13/6/93 صابره: گزارش جلسه 40 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: در ادبیات اسلامی، منظور از غرب، غربِ فرهنگی است كه از از غروب و افول مي‌آيد و تاريكي و پليدي به دنبال دارد، در حالی که واژه شرق از اشراق می‌آید که نور، حیات و روشنایی مي‌آورد/ رهبری در روابط بین الملل از نگاه قرآن به دست امامت است و از نگاه جهان کفر و سكولار به دست کدخدا و مدیر است/ فمنيسم، يونسكو، حقوق بشر، ورزش و... از برندهاي جهان كفر و سكولار براي روابط فرهنگي هستند/ پرقدرت‌ترین فلسفه جهان كفر و سكولار، اومانیسم است كه پوچ و توخالي است/ غرب در فرهنگ خودش اگر بگوید حقوق بشر برند آن اومانیسم است، اگر بگوید روانشناسی برند آن پوزیتیویسم است، اگر بگويد آزادي برند آن ليبراليسم است
6/6/93 صابره: گزارش جلسه 39 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: مبناي روابط بين‌الملل در اسلام، حق است و در جهان كفر و سكولار، باطل است/ مشخصات باطل بر اساس قرآن: تاريك و مبهم، مبدأ پيدايش شهوات و هواي نفس، خلاف علم حقيقي و نورانيت و بصيرت، همچون سراب و حباب فريبنده، بي پايه و بي دوام و از جنس دروغ و فريب.../ مأموریت روابط بین الملل از نگاه اسلام، عدل و قسط و از نگاه کفر و سکولار، ظلم و جور است/ رهبري از نگاه اسلام، «ولایت» است و از نگاه جهان كفر و سكولار، «مديريت» است
30/5/93 گزارش جلسه 38 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  مبناي روابط بين‌الملل از ديدگاه اسلام، حق(قسط و عدل) است و از ديدگاه نظام كفر و سكولار، منفعت يا منافع مي‌باشد/ منفعت طلبی از ديدگاه جهان كفر و سكولار، زمينه ساز تقلب، تجاوز، خيانت، مظلوم‌كشي، هواي نفس، ناامني و ناآرامي در جهان است/ از ديدگاه اسلام، حق زمينه‌ساز سلامت، تعاون، آگاهي، مهرباني، زيبايي‌ها، نجات از بحران‌ها و پیشگیری از خطرات و انحرافات است
23/5/93 صابره: گزارش جلسه 37 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: مباني نظام بين الملل از ديدگاه اسلام حق، قسط و عدل، حزب‌الله و حزب الشيطان، و ولايت است/ در نظام روابط بین الملل اسلام، امام زمان(عج) ولیّ است/ سرمایه داری يعني توجه به تولید، محرومین، ابتكار، عدالت و تعاون، اما سرمایه سالاری يعني توجه به شكاف طبقاتي، اسراف، رباخواري، دنياپرستي، فساد و رشوه/ جهان كفر و سكولار، جهاني شدن را به عنوان غصب اموال و به بردگی کشاندن ملت‌ها قبول دارند
16/5/93 صابره: گزارش جلسه 36 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: در ادبيات غربي، جهان به معني آمريكا و چند كشور اروپايي است اما در ادبيات قرآني، جهان(أرض) شامل كل عالم هستي است كه مالك آن خداوند متعال است/ اومانيسم (نفس پرستي) و كسب منفعت، مبنای حقوق بشر در نظام بین الملل غربی هستند/ حقوق بشر غربي، اساس تمام ظلمها و مفاسد قدرتهاي غربي در دنيا است/ حقوق بشر اسلام از حق مطلق سرچشمه مي‌گيرد نه منفعت‌هاي مالي/ طبق محتواي سوره كافرون، دين به معني نظام است و ما به هيچ وجه نبايد نظامات و خرده نظام‌هاي جهان كفر را بپذيريم
9/5/93 صابره: گزارش جلسه 35 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: ما آمده‌ايم به جامعه بگوييم كه اي امت اسلام، مشكلي كه شما داريد اين است كه نظامات جهان كفر و سكولار در رشته‌ها و عرصه‌هاي مختلف بر شما مسلط شده است/ فلسفه تأسيس دوره آموزشي نظام‌شناسي، بررسي آسيب‌هاي نظامات غربي و مطرح كردن نظامات قرآني و اسلامي به جاي آنهاست/ شروع معرفي و بررسي نظام روابط بين الملل / هدف خداوند، ائمه نمودن اولياء حق در جهان (أرض) و مأموريت ما اجراي عدل و قسط در جهان است
2/5/93 صابره: گزارش جلسه 34 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: معرفي اهداف و برنامه‌هاي اصلي نظام رسانه كفر و شيطاني بر اساس قرآن/ برانگیختن تمایلات، فريب، ايجاد غفلت و نسيان، لغزش و دنيازدگي، وسوسه، بازداری از صراط مستقیم، امر به فحشاء، گمراهي از ولايت و ايجاد فتنه از اهداف و راهکارهاي رسانه‌های شیطان است/ پرورش حيا، تضرع و توبه، تبعيت از فرامين قرآن و عترت، از راه‌هاي نجات در برابر ترويج بي‌عفتي توسط رسانه‌هاي شيطان است/ از مصاديق رسانه‌هاي شيطاني مي توان به سينما، فيس بوك، ماهواره، اينترنت، مدها و... اشاره نمود
26/4/93 گزارش جلسه 33 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: فعاليت ما در اين برنامه‌ها و كلاس‌ها، كار عميق و تدبّر در قرآن و كسب معرفت به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان(عج) است/ سینما یک هنر نیست، بلکه رسانه است؛ چراکه ابزار فرهنگی برای رساندن پیام به مردم است/ اولين كليد شيطان براي بي حيا كردن ما، خلجان دادن هواهاي نفساني حتي براي كارهاي خير است/ مراحل ایجاد بی‌عفتی توسط شيطان: غفلت از هدايتهاي الهي، تمايلات نفساني، غفلت از فريب شيطان، انس به دنيا و مبتلا شدن به لوازم آن و... / راه نجات از دام و فريب شيطان: تن كردن لباس حيا و تقوا، سرمشق كردن هدايت الهي، توسل و تمسك به پنج تن آل عبا(ع)
19/4/93 صابره: گزارش جلسه 32 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: همه قرآن و اسلام يكپارچه رسانه است/ از وظايف نظام رسانه اسلامی و قرآنی: ارائه الگو به جامعه در عرصه‌هاي مختلف حيات، ارائه منافع حاصل از باطن آموزه‌های اسلامی، آگاه کردن و آموزش مؤمنین و جامعه اسلامی و...
13/4/93 بازتاب خبري/ خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا): مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت صابره(س) تأکید کرد: معرفی حقایق و افشای باطل؛ یکی از وظایف مهم رسانه قرآنی و اسلامی
12/4/93 صابره: گزارش جلسه 31 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: وظايف مهم رسانه قرآني و اسلامي: رساندن پیام خدا به مردم، معرفي حقايق و افشاي باطل، آگاه نمودن جامعه از كمين‌گاه‌هاي دشمن، شيطان‌شناسي و دشمن‌شناسي و افشاي اسرار شيطان، شناساندن شیوه‌های نفوذ شیطان، هدايت مردم به وسيله قول شفابخش و... / ضعف در شيطان‌شناسي، موجب مي‌شود كه آمريكا را شيطان بزرگ ندانيم و با او ارتباط برقرار كنيم/ رسانه باید به شدت مراقبت نماید تا ربوبیت نظامات جامعه اسلامی به دست جهان کفر و سکولار نیفتد
8/4/93 صابره: مجموع گزارش جلسات 21 تا30 دوره آموزشي نظام شناسي در قالب فايل PDF و Word براي پرينت و دانلود
5/4/93 صابره: گزارش جلسه 30 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: با نظام‌سازي، جمهوري اسلامي و جهان اسلام در برابر نظامات دشمن بيمه مي‌شود/ نظام بانكداري غربي، محور ايجاد تورم و گراني و بازوي اصلي جهان كفر و سكولار براي به بردگي كشاندن كشورهاست/ كاربرد نظام رسانه‌اي غرب، جاسوسي، خبردزدي، مديريت شايعات و جوسازي و... است
1/4/93 صابره: گزارش تصويري هشتمين همايش بسوي راهبردهاي قرآني در مديريت و تربيت اسلامي (29/3/93)
1/4/93 صابره: متن كامل كتاب «ماهيت نظام هنري و مأموريت‌هاي آن از منظر اسلام» كه در حاشيه هشتمين همايش هشتم به شركت كنندگان ارائه گرديد+PDF
31/3/93 صابره: متن كامل مقاله «تقابل نظام تعلیم و تربیت غرب و اسلام در مبحث ذهن و قلب» كه در هشتمين همايش "بسوي راهبردهاي قرآني در مديريت و تربيت اسلامي" ارائه گرديد+ PDF
29/3/93 صابره: گزارش هشتمين همايش "بسوي راهبردهاي قرآني در مديريت و تربيت اسلامي" / استاد زاهدي: دو پرچمي كه در مؤسسه صابره(س) بلند شده است: پرچم تعلیم و تربیت قرآنی و پرچم نظام‌شناسی/ سرنخ همه مشكلات فرهنگي ما در تعليم و تربيت نهفته است/ نظام بانکی در تورم، بی‌حجابی، مصرف‌گرایی و سرمایه‌سالاری، به عنوان قوی‌ترین بازوی سیاسی غرب غوغا می‌کند / آيت الله ميرباقري: تعلیم و تربیت رسمی و اقتصاد رسمي در کشور به شدت تحت تأثیر فرهنگ غرب است/ علم دینی، علمی است که مکتب و دستاوردهای استنباطی از دین در روش تحقیقش جانمایی شده/ ما در دستیابی به علوم تربیتی اسلام در قدم اول نیازمند به استنباط مکتب تربیتی اسلام از متون دینی هستیم
29/3/93 صابره: آشنايي با مفهوم نظام شناسي در 21 گام/ تصوير 21 بنر كه در هشتمين همايش بسوي راهبردهاي قرآني در مديريت و تربيت اسلامي در معرض بازديد شركت‌كنندگان در همايش قرار گرفت
29/3/93 بازتاب خبري/ خبرگزاري فارس: زاهدی در همایش «به سوی راهبردهای قرآنی در تربیت اسلامی»: همه از فرهنگ انتقاد می‌کنند اما کسی سرنخ نمی‌دهد
22/3/93 گزارش جلسه 29 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: گناه بزرگ تغییر دیدگاه از نظام قرآنی به سمت نظامات کفر و سکولار، عامل تأخیر ظهور است/ در حال حاضر نظام رسانه در نظام جاسوسي و نظام خبرسازي و نظام شايعه پراكني و نظام كنترل اطلاعات و... خلاصه مي‌شود/ مباني رسانه غربی و رسانه اسلامی در قرآن کریم
27/2/93 صابره: متن كامل مصاحبه هفته نامه 9 دي با استاد زاهدي/ آسیب شناسی نظام سازی دینی و روش‌های تولید علم دینی در گفتگوی 9 دی با دکتر مرتضی زاهدی: دست پرورده غرب، علم دینی را نمی فهمد+ PDF + تصاوير

   جستجو در اخبار، مطالب، دروس و كتب صابره