اخبار مؤسسه
صابره: گزارش جلسه 15 تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)

صابره: گزارش جلسه 15 تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)/ استاد زاهدي: هدف، برنامه و روش‌های تعلیم و تربیت قرآنی بر این اساس است که ما آیه شناس و آیه بین شویم/ خداوند فلسفه روانشناسی ازدواج را رسیدن به آرامش می‌داند/ تعلیم و تربیت قرآنی ارتباط ما را با آیات خدا برقرار می‌کند ولی تعلیم و تربیت سکولار ارتباط ما را با خدا قطع می کند/ روانشناسان غربي ارزش‌ها را نسبی و اخلاق را قراردادی می‌دانند، طبق همین قرارداد، همجنسگرایی را مجاز و ارزش می‌پندارند/ بستر تعلیم و تربیت قرآنی بر اساس رحمانیت است/ در علم روانشناسی غربي، هیچ شناختی نسبت به قلب وجود ندارد

صابره: گزارش جلسه 56 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 56 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: جهان كفر و سكولار از مسير توئيتر و وايبر، افكار عمومي ما را كنترل و هدايت مي‌كنند/ نظام تبليغي يعني نظامي كه افكار عمومي را بررسي، كنترل و هدايت مي‌كند، هم اسلام و هم جهان كفر و سكولار نظام تبليغي دارند / نشانه‌هاي دل ولايي: ذاكر بودن دل به ياد حضرت مهدي(عج) و صادر شدن نظريات و سخنان شفابخش/ جواب خون حضرت زهرا(س) را پيروزي مكتب فاطمه (س) مي‌دهد نه عيدالزهرا

صابره: گزارش جلسه 14 تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)

صابره: گزارش جلسه 14 تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)/ استاد زاهدي: قرآن و امامت از فيوضات رحيميتِ خداوند است كه به انسان‌هاي مؤمن عطا كرده است/ معانی تربیتی «بسم الله الرحمن الرحیم» / هر دل ناخالص و کثیفی نمی‌تواند با امام زمان(عج) ارتباط برقرار کند، اگر قلبت پاک شود عاشق می‌شوی و محبت ايشان در سینه‌ات قرار می‌گیرد

صابره: گزارش جلسه 55 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 55 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  تفاوت‌ها و مزيت‌هاي زيارت اربعين با ساير ايام زيارتي/ تشريح مراحل نُه‌گانه تبديل يك انديشه به نظام: 1-طرح‌ انديشه 2-تبليغ 3-ترويج 4-فراگيري 5-به باور رساندن 6-فرهنگ 7-حركت 8-جنبش 9-نظام/ آناليز اربعين از نگاه نظام شناسي و ضرورت طراحي نظام براي زيارت اربعين/ تلاش دشمن براي تبديل انديشه آزادي تعريف نشده و بي حد و مرز به جنبش و نظام

صابره: گزارش جلسه 13 تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)

صابره: گزارش جلسه 13 تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)/ استاد زاهدي: برای اینکه نور قرآن را دریافت کنیم، باید حداقل پانصد بار قرآن را قرائت کنیم/ فهم و درك اینکه همه هستی دارد تسبیح خدا را می‌کند با دستگاه قلب انسان است/ تجلیات حق در اربعین ظهور کرد: همه چیز صلواتی شد، امنیت کامل برپا شد، همه با هم خواهر و برادر بودند، همه مراقب هم بودند، هر کس هر چه داشت آورده بود، اینها به خاطر فیض ولایت بود

صابره: گزارش جلسه 54 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 54 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  مطرح كردن گفتگوي تمدنها توسط آقای خاتمی یک مغالطه بزرگ بود، چراکه تمدن‌ها با هم گفتگو ندارند و این فرهنگ‌ها هستند که می‌توانند با هم گفتگو داشته باشند/ اگر مسلمانان فرهنگ اسلامی را که گوشه‌ای از آن در اربعین تجلی یافت به نظام تبدیل کنند، به سرعت فرهنگ غرب را به زانو درمی‌آورند/ آنچه در اربعین از تجمع مسلمین شکل گرفت تجلی قدرت ولایت برای هدایت قلبهاست/ فراگیر شدن مفاسد اجتماعی محصول یک نظام است

صابره: گزارش جلسه 12 تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)

صابره: گزارش جلسه 12 تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)/ استاد زاهدي: پیام اربعین امسال این بود که دیگر ما ایرانی و عراقی و عرب و عجم و... نیستیم، بلکه همه ما شیعه حسینی(ع) و شیعه آل محمد(ص) هستیم و عشیره ما حضرت اباعبدلله الحسین علیه السلام است/ در صفحات ابتدایی قرآن، کلیات نظام تعلیم و تربیت قرآنی و نظام تعلیم و تربیت شیطانی شرح داده شده است/ «رحمانیت» رحمت عام است، مثل باران كه بر همه چیز می‌تابد، هم بر گل هم بر لجن زار/ «رحیمیت» رابطه خاص با خداوند است، هر چقدر رابطه انسان با خدا بیشتر باشد، فیض بیشتری به او می‌رسد

صابره: اطلاعيه برگزاري جلسه بعدي (54) دوره آموزشي نظام شناسي در تاريخ 27 آذر 93

به اطلاع اساتيد و دانش‌پژوهان محترم شركت كننده در كلاس‌هاي دوره آموزشي نظام‌شناسي مي‌رساند كه جلسه بعدي (جلسه54) در روز پنجشنبه 20آذر93 برگزار نخواهد شد و ان شاء الله ادامه جلسات از روز پنجشنبه 27 آذر 93 خواهد بود.

صابره: گزارش جلسه 53 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 53 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  سوره مائده، سوره روابط بين‌الملل است/ در روابط بين‌الملل قرآن مي‌فرمايد اگر طرف مقابلتان در اين رابطه به دنبال ريشه‌كني اسلام است، شما بايد با او در بيفتيد و نبايد اظهار دوستي كنيد/ اينهايي كه فكرشان فكر آشتي با دشمن اسلام و قرآن است، براي عملي كردن اين فكر، به فرهنگ‌سازي نياز دارند كه همان «تغيير» است/ سرطان «تغيير» مثل فتنه 88 نيست كه سر و صدا به پا كند تا همه متوجه شوند و در برابرش بايستند/  ما بايد جامعه را آگاه كنيم/ اگر مردم بفهمند براندازي از درون و استحاله از درون دارد رخ مي‌دهد، استعدادها شكوفا مي‌شود و به فكر مي‌افتند و طرح مي‌دهند

صابره: گزارش جلسه 11 تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)

صابره: گزارش جلسه 11 تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)/ استاد زاهدي: شعار «مرگ بر آمریکا» برخاسته از دل قرآن است/ اگر انسان در قرآن تدبّر نکند بر قلبش قفل می‌زنند/ تدبّر یعنی تدبیر کردن زندگی با قرآن/ تمسّک یعنی عمل کردن به قرآن/ انسان ذره ذره به صورت هدایت تکوینی و هدایت تشریعی، تحت ربوبیت حق به کمال می رسد