گزارش کلاس ها و برنامه ها
صابره: گزارش جلسه 73 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 73 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: نظام حقوقی فمینیسم بر اساس مقایسه زنان با مردان طراحی شده اما عیار  ارزشگذاری زن و مرد در اسلام، مأموریت‌های آنهاست، چون مأموریت‌هایشان متفاوت است، خداوند به هر کدام از زن و مرد، بر اساس وظایف و مأموریتشان امکانات متناسب داده؛ یکی باید مادر شود و یکی باید پدر شود/ حق مرد یا حق زن، این است که امکانات لازم در راستای مأموریت آنها را تجهیز کنیم / اگر مادری فرزندش را درست تربیت کرد باید مدرک بگیرد و تشویق شود و آینده‌اش تأمین شود / اگر متناسب با مقام و مأموریت الهی، به زن امکانات ندهیم، باید منتظر باشیم تا جامعه ما تسلیم فمینیسم شود /  همین که نظام حقوقی فمینیسم بر اساس مقایسه با مردان طراحی شده، علامت ضعف فمینیسم است/ حقیقت مادر این است که باید بشریت را بزرگ کند و تربیت کند 

صابره: گزارش جلسه 72 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 72 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  از نگاه قرآن این عالم نازله‌ی عالم حقایق است /  تمام اموال اگر از مبدأ فیض جدا شد و متصل به نور و رحمت نشد، ما را بیچاره می‌کند/ اگر توانستیم رابطه بین تمام اجزاء و ارکان هستی را با مبدأ و منشأ فیض برقرار کنیم، همه چیز منشأ صلاح و وسیله خیر رحمت می‌شود /  فلسفه ازدواج پیدایش آرامش است نه آسایش / علوم غربی نجات دهنده نیست، چون آنچه را که به دست آوردند از مبدأ فیضش قطع کردند / مفهوم «آیه»: 1- مفهوم ظاهری که همان شماره آیه و آدرس می‌باشد که این مفهوم مدنظر قرآن نمی‌باشد، 2- فهم یا کشف رابطه اجزا و ارکان این عالم با مبدأ هستی و خزائن غیب/  به پیدا کردن نقشه راه از آیات حق، تدبر گویند، آیه شناس شدن مقدمه تدبر است / رمز آیه شناس شدن و متدبر شدن، اطاعت و ارادت به اهل بیت(ع) است

صابره: گزارش جلسه 69 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 69 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  پاسخ به یک شبهه: مذاکره با آمریکا مصداق آیه «وَ إِنْ جَنَحُوا لِلسَّلْمِ‏ فَاجْنَحْ لَها» است! /  تنها کسی که توانست نعبد و نستعین را محقق کند، حضرت امام خمینی(ره) بود / برای اینکه همه به سوی عبودیت بروند و نعبد محقق شود، باید نظام سازی کنیم / به تعداد همه عرصه های جامعه نیاز به صراط مستقیم (نظام) داریم /  زیارت عاشورا تفسیر و شرح مغضوب علیهم است

صابره: گزارش جلسه 68 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 68 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  مبانی تعلیم و تربیت قرآنی در 4 آیه اول سوره حمد و خروجی آن در بقیه آیات این سوره است / «نعبد» یعنی تمامی حرکت ها به سوی عبودیت و پرستش حق باشد/ «نستعین» به معنای بهره گیری از نظامات قرآنی برای هدایت و مدیریت جامعه است/ حضرت امام(ره) مبانی سیاسی انقلاب را بر اساس «ایاک نعبد» و برنامه و مدیریت آن را بر اساس «ایاک نستعین» بنا نهاد/ مبانی تفاهم و مذاکره بر اساس قرآن/ نظام تعلیم و تربیت باید بر اساس «ایاک نعبد» و برنامه ریزی تربیتی در دانشگاه و مدرسه باید بر اساس «ایاک نستعین» باشد / صراط مستقیم یعنی استقامت بخش ترین، فراگیرترین، مؤثرترین، موفق ترین و قویترین نظام

صابره: گزارش جلسه 67 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 67 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  عصاره و جامع تعلیم و تربیت در سوره حمد قرار دارد/ راهبرد نجات ما، پیروی از سیره حضرت زهراست

صابره: گزارش تصویری مراسم شب اول عزاداری حضرت زهرا(س) و سخنرانی استاد زاهدی در شعبه موسسه صابره در پرند

به گزارش پايگاه اطلاع‌رساني صابره، مراسم شب اول سوگواری شهادت حضرت صدیقه کبری سلام الله علیها با حضور عموم خواهران و برادران با سخنراني استاد زاهدي در روز چهارشنبه 13 اسفند 93 در شعبه مؤسسه فرهنگي قرآن و عترت صابره (س) در شهر پرند برگزار شد.

صابره: گزارش جلسه 59 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 59 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: قدرت نظام تبليغي به حدي است كه به رغم اوصافي كه رسول خدا(ص) درباره فضائل اميرالمؤمنين(ع) فرمودند، معاويه توانست حضرت علي(ع) را به دروغ نزد مردم، بي نماز و قاتل خليفه سوم معرفي كند/ جهان كفر و سكولار با نظام تبليغي، روز روشن را سياه نشان مي‌دهند و يك عده هم باور مي‌كنند/ پول و تفنگ و قدرت در صورتي فساد مي‌آورد كه دست افرادي باشد كه ولايت شيطان را داشته و در صدد آشتي با دشمن و كفار باشند/ «يَأْمُرُونَ بِالْمَعْرُوفِ وَ يَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ» يعني نظام تبليغي

صابره: گزارش جلسه 17 تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)

صابره: گزارش جلسه 17 تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)/ استاد زاهدي: ادامه تفسير سوره حمد/ ذات هستی در بستر رحمانیت است و نمی‌تواند در بستر غیظ و غضب خدا باشد/ رحیمیت برنامه خاص حق تعالی برای رشد بیشتر انسان و باطن هر شیء است/  یک معنای دين، نظام اجرایی و برنامه‌ریزی تربیتی حضرت حق است و یک معنی آن هم نظام فرهنگی است

صابره: گزارش جلسه 58 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 58 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: نظام تبليغي وابسته به كفر و سكولار از نظر تشکیلاتي به كنترل افكار براي ترساندن مردم از حق و جا زدن منكر به جاي معروف و از نظر محتوايي، سعي مي‌كنند تا اندیشه‌ها را منحرف  و اساس ظلم و جور را در فكر مردم ريشه‌دار ‌كنند/ مي‌خواهند ريشه 9دي را بزنند/ در ولادت ائمه(ع) و رسول خدا(ص) بايد عيدي را به اندازه كرم و معرفت آنها درخواست كرد نه متناسب با شأن و شخصيت خودمان/ نعمت، رحمت و حسنه از كراماتي هستند كه بايد از اهل‌البيت(ع) درخواست كنيم/ ولي فقيه، يك حسنه است كه ما را از خطرات و انحرافات حفظ و مراقبت مي‌كند، راهنمایی و هدایت می‌کند و اسلام را زنده نگه می‌دارد

صابره: گزارش جلسه 16 تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)

صابره: گزارش جلسه 16 تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)/ استاد زاهدي: تشريح برگزاري دوره آموزش عملي تربيت اسلامي براي دانش‌آموزان اول تا ششم دبستان در شعبه پرند / می‌خواهیم کودک را به مفاهیم قرآنی و اسلامی علاقه‌مند کنیم/ می خواهیم در این دوره کاری کنیم که قلب بچه‌ها رشد کند تا بتوانند با امام خود که امام دلهاست ارتباط برقرار کنند/ گزینش اول این است که پدر و مادر واقعاً دلسوز باشند و انگیزه‌های الهی داشته باشند/ فعلاً در مرحله برنامه‌ريزي و نوشتن آئين‌نامه دوره هستيم