گزارش کلاس ها و برنامه ها
صابره: گزارش جلسه 51 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 51 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  رمز حيات طيبه حضرت زين‌العابدين(ع) اين بود كه در بدترين و نااميدكننده‌ترين شرايط و حالات، اميدواركننده‌ترين رفتارها را كردند/ درس ما از سيره طيبه حضرت(ع) اين است كه در سخت ترين شرايط، اميدواركننده‌ترين انديشه‌ها را داشته باشيم و به شدت اهل مناجات باشيم/ * بلاهايي كه نظام بانكداري بر سر ما آورده است: ايجاد طبقه اشراف و مرفهين، عامل گراني و تورم و فقر، عامل ايجاد فاصله طبقاتي و ثروتهاي بادآورده و توجه مردم به دنيادوستي، عامل بي حجابي و...

صابره: گزارش جلسه نهم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)

صابره: گزارش جلسه نهم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)/ استاد زاهدي: فلسفه این جلسات تدبّر در قرآن است و عنوان جلسه ما تطبیق آیات قرآن با زندگی از موضع تعلیم و تربیت است/ ربوبيّت یعنی تطبیق دادن علم با انوار حق و با معرفت قرآنی، یعنی تطبیق دادن تعلیم و تربیت با انوار و هدایت های الهی/ قلب، دستگاه پیشرفته ملکوتی است که خداوند برای برقراري ارتباط انسان با خدا، در وجود انسان قرار داده است/ اگر نماز بخواهد وسیله تقرّب شود باید با قلب خوانده شود/ «حمد» یعنی قلب انسان در مقابل خدایی که این همه زیبایی و عظمت را آفریده است به خاکساری بیفتد

صابره: گزارش جلسه 50 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 50 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: مفاسد موجود در جامعه يا به دليل ضعف نظامات موجود كشور و غفلت از نظامات اسلامي است، يا به دليل حضور نظامات مسموم و باطل كفر و سكولار است/ اشكي براي اباعبدالله (ع) ارزش دارد كه بر پایه معرفت و نور و بصیرت و همراه با عزم راسخ در جهت حفظ و برافراشته نگه داشتن پرچم اسلام باشد/  متاسفانه حب دنیا دامن بشریت را گرفته و در همۀ امور زندگی اکسیر حب دنیا دیده می‌شود/ زمانی که هر مفسده در کشور فراگیر شود یکی از نعمات الهی از میان مردم خواهد رفت، مثلاً با فراگیر شدن بی حجابی در کشور، غیرت، حیا، عصمت، عفت و پاکدامنی از بین می‌رود

صابره: گزارش جلسه هشتم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)

صابره: گزارش جلسه هشتم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)/ استاد زاهدي: در تعلیم و تربیت قرآنی می‌خواهیم ربوبیت را متجلی کنیم/ هدف نظام ربوبی این است که ربوبیت را در تعلیم و تربیت متجلی کند/ در تعلیم و تربیت وحیانی بستر همه امور، ربوبیت است ولی در تعلیم و تربیت غربی و سکولار بستر همه امور، ناسوتی(دنيايي) است/ ربوبیت یعنی هم پرستاری زیستی و هم پرستاری معرفتی و ملکوتی

صابره: گزارش جلسه 49 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 49 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  فلسفه جلسات دوره نظام شناسي، بررسي چگونگي عملكرد و تسلط نظامات غربي در كشور ما و استخراج نظام اسلامي متناسب براي مقابله با نظامات غربي است/ مي‌خواهيم ببينيم، مشكلاتي را كه نظامات غربي براي ما ايجاد كرده، چه مي‌باشند/ ارائه فهرستي با 46 مورد از بلاهايي كه جامعه ما در حال حاضر به آنها مبتلا شده است، از جمله: بدحجابي، نفاق و دورويي، دنيادوستي، سياست‌بازي، رانت‌خواري، مافياي كسب و كار، اُنس با نامحرم، اسراف، عدم آمادگي براي مجاهدت و فداكاري، بي حيايي و...

صابره: گزارش جلسه هفتم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)

صابره: گزارش جلسه هفتم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)/ استاد زاهدي: «الحمدلله رب العالمین» اساسنامه و دکترین تعلیم و تربیت قرآنی است/ ذکر «اَلحمدُلِله» برای گوش و اندام بوده و ديدن «اَلحمدُلِله» با چشم قلب است/ حضرت مهدی (عج) غائب نیستند، آنکه غایب شده ما هستیم که ايشان را نمی‌بینیم

صابره: گزارش جلسه 48 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 48 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  طبق بخش اول زيارت عاشورا، بايد معرفتت آنقدر بالا برود تا به مقام سائلي در درگاه خدا برسي و هم‌نفسي و هم‌رزمي با حضرت مهدي(عج) را گدايي كني تا حق ولايت و حق هدايت اهل بيت(ع) را كه بر زمين مانده است، طلب كني/ اين دستور قرآن است كه بايد دين  و نظامات دشمن و «ماتَعبُدونِ» آنها را بشناسيم تا بتوانيم بگوييم «لا اَعبُدُ»/ معرفي بلاهايي كه اكنون بر سر ما آمده است و عامل سقوط ما را فراهم مي‌كند: بي حجابي و بدحجابي، ورود غلط زنان به عرصه‌هاي جامعه، خطر کمبود نسل و جمعیت، سکولار شدن نظام علمي و دانشگاه‌ها، فاصله گرفتن مدارس و دانشگاه‌ها و جامعه از نور و بصيرت

صابره: گزارش جلسه ششم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)

صابره: گزارش جلسه ششم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)/ استاد زاهدي: اصلی‌ترین و مبنایی‌ترین مبانی تعلیم و تربیت اسلامی در سوره حمد است/ در آیه «إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ» واژه «نَعْبُدُ» به معنای توحید است، یعنی تمام اهداف،  برنامه‌ها،  سیاست‌گذاری‌ها، قانون‌گذاری‌ها و تمام مدیریت‌ها باید بر مبنای عبودیت باشد/  از تعلیم و تربیت وزارت آموزش و پرورش باید بندگی برویَد

صابره: گزارش جلسه 47 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 47 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  بايد سازمان‌هايي با طراحي درست بر اساس «الجنة تحت أقدام الأمهات‏» تأسيس شود و از جايگاه اجتماعي مادران دفاع كند و به آنان حقوق بدهد و آنان را بيمه كند تا احساس امنيت نمايند/ معرفي آورده‌ها و دستاوردهاي جهان كفر و سكولار  و اسلام در عرصه روابط بين‌الملل/ دستاورد اسلام در مقابل بنيادهاي دموكراسي غربي، بنیادهای عدالت، بنيادهاي معرفت و معنویت،  بنيادهاي آگاهی و بصیرت و... است/ حج در جهان اسلام به عنوان یک سازمان بین المللی از یک سو دارای مناسك (احكام، برنامه و اعمال) و از سوی دیگر داراي روح عبودیت و وصال و اتصال است

صابره: گزارش جلسه پنجم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)

صابره: گزارش جلسه پنجم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)/ استاد زاهدي: مدارس و دانشگاه‌ها و نظام تعلیم و تربیت موجود نمی‌توانند امثال شهید دستغیب و آیت الله بهجت‌ها را تولید انبوه کنند/ در مدارس اسلامی باورها را آموزش می‌دهند ولی کسی را اهل يقين نمی‌کنند!/ دستگاهی که باور در آن رشد می‌کند مغز است  اما محل يقين در قلب است