اخبار مؤسسه
صابره: گزارش جلسه هفتم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)

صابره: گزارش جلسه هفتم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)/ استاد زاهدي: «الحمدلله رب العالمین» اساسنامه و دکترین تعلیم و تربیت قرآنی است/ ذکر «اَلحمدُلِله» برای گوش و اندام بوده و ديدن «اَلحمدُلِله» با چشم قلب است/ حضرت مهدی (عج) غائب نیستند، آنکه غایب شده ما هستیم که ايشان را نمی‌بینیم

صابره: گزارش جلسه 48 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 48 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  طبق بخش اول زيارت عاشورا، بايد معرفتت آنقدر بالا برود تا به مقام سائلي در درگاه خدا برسي و هم‌نفسي و هم‌رزمي با حضرت مهدي(عج) را گدايي كني تا حق ولايت و حق هدايت اهل بيت(ع) را كه بر زمين مانده است، طلب كني/ اين دستور قرآن است كه بايد دين  و نظامات دشمن و «ماتَعبُدونِ» آنها را بشناسيم تا بتوانيم بگوييم «لا اَعبُدُ»/ معرفي بلاهايي كه اكنون بر سر ما آمده است و عامل سقوط ما را فراهم مي‌كند: بي حجابي و بدحجابي، ورود غلط زنان به عرصه‌هاي جامعه، خطر کمبود نسل و جمعیت، سکولار شدن نظام علمي و دانشگاه‌ها، فاصله گرفتن مدارس و دانشگاه‌ها و جامعه از نور و بصيرت

صابره: اطلاعيه برگزاري دوره آموزشی «شرح زيارت عاشورا»  در شعبۀ مؤسسه صابره(س) در شهر «پرند»

به اطلاع علاقمندان به شرح و تفسير زيارت عاشورا مي‌رساند كه ان‌شاءالله از اول محرم 1436 برابر با 4 آبان ماه 93، همه روزه به مدت 10 شب  (حتي روزهاي پنجشنبه و جمعه) از ساعت 16 تا 17:30 كلاسي با عنوان «شرح زيارت عاشورا» در شعبۀ مؤسسه صابره(س) در شهر «پرند» با تدريس استاد زاهدي (مدير مؤسسه فرهنگي قرآن و عترت صابره سلام الله عليها و مؤلف كتابهاي شرح و تفسير زيارت عاشورا)  برگزار مي‌گردد.

صابره: گزارش جلسه ششم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)

صابره: گزارش جلسه ششم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)/ استاد زاهدي: اصلی‌ترین و مبنایی‌ترین مبانی تعلیم و تربیت اسلامی در سوره حمد است/ در آیه «إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ» واژه «نَعْبُدُ» به معنای توحید است، یعنی تمام اهداف،  برنامه‌ها،  سیاست‌گذاری‌ها، قانون‌گذاری‌ها و تمام مدیریت‌ها باید بر مبنای عبودیت باشد/  از تعلیم و تربیت وزارت آموزش و پرورش باید بندگی برویَد

صابره: گزارش جلسه 47 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 47 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي:  بايد سازمان‌هايي با طراحي درست بر اساس «الجنة تحت أقدام الأمهات‏» تأسيس شود و از جايگاه اجتماعي مادران دفاع كند و به آنان حقوق بدهد و آنان را بيمه كند تا احساس امنيت نمايند/ معرفي آورده‌ها و دستاوردهاي جهان كفر و سكولار  و اسلام در عرصه روابط بين‌الملل/ دستاورد اسلام در مقابل بنيادهاي دموكراسي غربي، بنیادهای عدالت، بنيادهاي معرفت و معنویت،  بنيادهاي آگاهی و بصیرت و... است/ حج در جهان اسلام به عنوان یک سازمان بین المللی از یک سو دارای مناسك (احكام، برنامه و اعمال) و از سوی دیگر داراي روح عبودیت و وصال و اتصال است

صابره: گزارش جلسه پنجم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)

صابره: گزارش جلسه پنجم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)/ استاد زاهدي: مدارس و دانشگاه‌ها و نظام تعلیم و تربیت موجود نمی‌توانند امثال شهید دستغیب و آیت الله بهجت‌ها را تولید انبوه کنند/ در مدارس اسلامی باورها را آموزش می‌دهند ولی کسی را اهل يقين نمی‌کنند!/ دستگاهی که باور در آن رشد می‌کند مغز است  اما محل يقين در قلب است

صابره: گزارش جلسه 46 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 46 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: بنا بر روایت «من کنت مولا فهذا علی مولاه» اميري يعني رهبري، مديريت، راهبردهاي سياسي، حكومت، فرماندهي/ علت اينكه امر به معروف و نهي از منكر بالاترين عبادات است، اين است كه هزينه و مشكلات و گرفتاري دارد/ بزرگترين معروف، حضرت علي(ع) است و بزرگترين امر به معروف، معرفي ولايت حضرت علي(ع) است/ آورده اسلام در بخش آثار باستانی، عبرت گیری و در بخش سیاحت وتفریح، مشاهده آثار رحمت خداست

صابره: گزارش جلسه چهارم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)

صابره: گزارش جلسه چهارم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)/ استاد زاهدي: خداوند نظام تعلیم و تربیت قرآنی را در آیات 2و3 سوره مباركه بقره ذکر کرده است/  آيه «إِيَّاكَ نَعْبُدُ و إِيَّاكَ نَسْتَعِينُ» آيه انتظار است و تكليف منتظران و هدف ظهور و برنامه امام عصر(عج) مي‌باشد/ «إِيَّاكَ نَعْبُدُ و إِيَّاكَ نَسْتَعِينُ» خلاصه قرآن، میوه نبوت و ثمره ولایت است/ همه عرصه‌های حیات انسانی مانند اقتصاد، فرهنگ، ورزش، هنر و... باید بر اساس «إِيَّاكَ نَعْبُدُ وإِيَّاكَ نَسْتَعِينُ» باشد

صابره: گزارش جلسه 45 نظام‌شناسي

صابره: گزارش جلسه 45 نظام‌شناسي/ استاد زاهدي: چیزی که اسراییل را آزار می‌دهد اسلام است نه مسلمانان/ تشريح تفاوت‌هاي جمهوري اسلامي با جمهوري مسلمانان/ «ذِكرُ علي‏ عِبادَه» يعني تدبر در سخنان و معارف آن حضرت و عشق ورزيدن به آن حضرت/ حج، همایش بین المللی فرهنگي مسلمانان است كه بايد منجر به قوام و قیام دین باشد نه صرفاً سیاحت و مناسک و سوغات/ معرفت و سیره ائمه معصومین علیهم السلام و مساجد ما و حرم‌هاي ما بنیاد عدالت هستند

صابره: گزارش جلسه سوم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)

صابره: گزارش جلسه سوم تعليم و تربيت اسلامي(در شعبه مؤسسه صابره در پرند)/ استاد زاهدي: تعليم و تربيت اسلامي فقط نگاهش به آسمان یعنی وحی است/ معرفي محتوا، موضوع و كتاب تعليم و تربيت اسلامي/ قوانين داخل خلقت، دانش‌هاي بشري هستند و قوانين حاكم بر خلقت از جانب وحي است/  اگر وارد تعلیم و تربیت وحیانی شوید به راهبرد دست می‌یابید/ برنامه‌ريزي تعليم و تربيت قرآني بر سه پايه «تسليم حق شدن»، «تلاش براي هدايت مردم به سوي بهشت» و «انفاق (مالي، علمی، اخلاقی، محبتي و عاطفی، کلامی و...)» استوار است